دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۴۵:۰۰

شناور مسافربری "سحر پیشرو" در قشم به آب انداخته شد

باشگاه خبری فراساحل: شناور فایبر گلاس سحر پیشرو، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اسکله شهید ذاکری قشم به آب انداخته شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، مدیرعامل شرکت تعاونی کشتیرانی خیبر خلیج فارس قشم همزمان با به آب انداختن این شناور گفت: شناور"سحر پیشرو" با ۱۱۲ صندلی در دو طبقه مسافران را در مسیر قشم به بندرعباس و بالعکس جا به جا ‌‌‌‌‌می‌کند. رضا رضایی افزود: قیمت تمام شده این شناور مسافربری ۳۸ میلیارد ریال است که هشتاد درصد آن از وجوه ارائه شده سازمان بنادر و دریانوردی با همکاری بانک توسعه تعاون و20 درصد دیگر به وسیله اعضای تعاونی فراهم شده است. وی سرعت این شناور را ٢٧ مایل دریایی اعلام کرد و گفت: شناور سحر پیشرو در زمانی کمتر از 30 دقیقه فاصله دریایی اسکله شهید ذاکری قشم تا اسکله شهید حقانی بندرعباس را ‌‌‌‌‌می‌پیماید.

مدیرعامل شرکت تعاونی کشتیرانی خیبر خلیج فارس قشم افزود: این شناور با مشارکت شرکت پیشرو خلیج فارس بندرعباس و یک شرکت چینی ساخته شده است. رضا رضایی همچنین از خرید یک فروند شناور مشابه دیگر در سه ماه آینده خبر داد و گفت: افزون بر آن سه فروند شناور مسافربری دیگر که هر یک گنجایش ۱۵۸ مسافر را دارد و شرکت مد کندآلوی قشم سازنده آن است تا پایان امسال به خط مسافربری اسکله شهید ذاکری قشم خواهد پیوست. گفتنی است، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه هوایی وارد قشم شد و با افتتاح درمانگاه تخصصی خلیج فارس روستای جی جیان و کلنگ زنی پلاژ بانوان روستای ریگو، با شناور سحر پیشرو، قشم را از مسیر دریایی به مقصد بندرعباس ترک کرد.



  کد خبر : 4147
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :